Programı Sunan Akademik Birim | Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği (İÖ) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Program Direktörü | Bölüm Başkanı: Prof.Dr. Hafız ALİSOY, AKTS Koordinatörü:Doç.Dr. Reşat MUTLU | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Program Türü | Lisans Programı | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kazanılan Derecenin Seviyesi | Lisans | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kazanılan Derece | Mezun olunduğunda Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği diplomasına sahip olunur. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Eğitim Türü | Tam Zamanlı | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kayıt Kabul Koşulları | Ortaöğretimden Mezun Olmak | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Önceki Öğrenmenin Tanınması | Türk Yüksek öğretim kurularında öncel öğrenimin tanınması süreci daha başlangıç aşamasındadır. Bu nedenle Namık Kemal Üniversitesinin tüm programlarında da öncel eğitimin tanınması tam olarak başlatılmış değildir. Ancak, bölümlerin müfredatlarında yer alan zorunlu Yabancı dil dersi için her öğretim yılı başında muafiyet sınavı düzenlenmektedir. Bu derslerden kendi kendilerine öğrenme sürecini tamamlayan ya da değişik yollarla bu derslerdeki öğrenme çıktılarını sağladığını düşünen öğrenciler bu sınavlara girebilme hakkına sahiptir. Sınava giren öğrencilerden başarılı olanlar ders programındaki ilgili dersten muaf olurlar | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mezuniyet Koşulları | Bu programda öğrenim gören öğrencilerin, mezun olabilmek için 4.00 üzerinden en az 2.00 Genel Not Ortalamasına sahip olmaları, Önlisans ve Lisans Eğitim-Öğretim Yönetmeliğinin şartlarını sağlamaları gerekmektedir. Mezuniyet için kazanılması gereken minimum AKTS, 240'dır. Öğrencilerin aynı zamanda varsa zorunlu stajlarını belirtilen sürede ve özellikte tamamlamaları zorunludur. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Program Amacı | Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği Bölümü, her türlü elektronik ve haberleşme sistemlerinin ,elektronik kontrol devrelerinin, güç elektroniği devrelerinin, elektronik ölçme sistemlerinin tasarımı,geliştirilmesi, üretiminin planlanması, bakım onarımı gibi geniş çalışma alanlarına sahiptir. Bölümün mezunları özel sektörde ve kamu sektörüne ait fabrika veya işyerlerinde her türlü elektronik ve haberleşmesistemlerinin tasarımında, iyileştirilmesinde ve üretiminde çalışılabileceği gibi, serbest çalışma imkanına da sahiptir. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mezunların Mesleki Profilleri | Bölüm mezunları, T.C. Devlet sektörleri ve özel sektördeki ihtiyaç duyan kurumlarda Elektronik ve HaberleşmeMühendisi olarak istihdam edilebilmektedir. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bir Üst Dereceye Geçiş | Lisans eğitimini başarı ile tamamlayan adaylar, ALES sınavından geçerli not almaları ve yeterli düzeyde İngilizce dil bilgisine sahip olmaları koşuluyla lisansüstü (yüksek lisans ve doktora) programlarda öğrenim görebilirler. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sınavlar, Değerlendirme ve Notlandırma | Her dönem en az bir vize sınavı uygulanır. Vizelerin yanı sıra, her dönemin başında verilen dönem içeriğinde tarihleri belirtilen proje ve ödevler verilir. Her dönemin sonunda, öğrencinin final sınavına girmek zorundadır. Kriterler (ara sınav, proje, ödev ve final gibi) ve dönem sonu notuna etki oranları dönem başında dağıtılan ve/veya web sitesinde yayınlanan ders içerikleri açık biçimde belirtilir. Öğrenci yönetmeliği ve akademik takvime göre final sınavları üniversite tarafından belirlenen ve ilan edilen tarih ve yer ve zamanlarda yapılır. Öğrencinin dönem sonu notu ders sorumlusu tarafından ara sınav, proje, ödev ve final sınavı sonuçlarına göre verilir.
Namık Kemal Üniversitesinde geçme notu 100 üzerinden 60’tır. Ancak Final ya da bütünleme sınav sonucunun en az 50 olması zorunludur. Sınavlar, tam not 100 üzerinden değerlendirilir. Bir dersin yarıyıl/yıl sonu notu; ara sınavın veya ara sınavların aritmetik ortalamasının %30’u ile yarıyıl/yıl sonu sınavında veya bütünleme sınavında alınan notun %70’inin toplamıdır. Ancak, bir dersin yarıyıl/yıl sonu notu; ilgili fakülte/yüksekokul kurulunca karar alınmak ve yarıyıl başında ilan edilmek şartıyla ara sınavın veya ara sınavların aritmetik ortalamasının %30’u ile %50’si arasında, yarıyıl/yıl sonu veya bütünleme sınavında alınan notun %70’i ile %50’si arasında değişebilen ve oranlar toplamı %100 olacak şekilde de hesaplanabilir. Hesaplama sonucunda, ondalık noktadan sonra gelen ilk sayı beşten küçük ise bir alt tam sayıya, beş veya beşten büyük ise bir üst tam sayıya yükseltilerek kesinleştirilir.
http://oidb.nku.edu.tr/yonetmenlik/2011eos.pdf adresinde bulunabilir. Dönem sonu-bütünleme notu dersin sorumlusu tarafından değerlendirme kriterleriyle birlikte Öğrenci İşlerine teslim edilir. Dönem sonu ve bütünleme notları öğrenci bilgi sisteminde yayınlanarak ilan edilir.
Notlar:
Alınan her ders için öğrenciye dönem notu olarak aşağıda belirtilen harf notları verilir. Harf notları, katsayı ve oran karşılıkları aşağıdaki gibidir.Öğrencilerin başarılarının değerlendirilmesinde esas alınan notlama sistemi, aşağıda belirtilen dereceler ve harfler ile ifade edilir:
Öğrenciler DD, FD yada FF aldıkları dersleri dersin açıldığı ilk dönem almak zorundadırlar.
Başarılı Öğrenciler
Önlisans/lisans öğrenimini tamamlayan ve genel ağırlıklı not ortalaması 3.00 ile 3.49 arasında olan öğrenciler onur öğrencisi; ortalaması 3.50 veya üstü olan öğrenciler ise yüksek onur öğrencisi olarak mezun olurlar.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Eğitim Öğretim Metotları | Öğretme - öğrenme yöntem ve stratejileri, öğrencilerin kendi kendine çalışma, yaşam boyu öğrenme, gözlem yapma, başkasına öğretme, sunma, eleştirel düşünme, takım çalışması, bilişimden etkin yararlanma gibi becerilerini arttıracak şekilde seçilmektedir. Ayrıca, öğretim tarzının farklı kabiliyetleri olan öğrencileri destekleyecek biçimde olmasına dikkat edilir. Programda kullanılan eğitim-öğretim metotları aşağıdaki listede verilmiştir*:
(*) Dersin özelliklerine göre burada belirtilen yöntemlerin biri veya birkaçı uygulanabilir. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Program Çıktıları1-A. Matematik, fen bilimleri ve Elektronik ve Haberleşme Mühendislik disiplinine özgü konularda yeterli bilgi birikimi; bu alanlardaki kuramsal ve uygulamalı bilgileri, Elektronik ve Haberleşme mühendisliği alanına özgü karmaşık mühendislik problemlerinin çözümünde kullanabilme becerisi.2-B. Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği alanında karmaşık mühendislik problemlerini tanımlama, formüle etme ve çözme becerisi; bu amaçla uygun analiz ve modelleme yöntemlerini seçme ve uygulama becerisi. 3-C. Karmaşık bir sistemi, süreci, cihazı veya ürünü gerçekçi kısıtlar ve koşullar altında, belirli gereksinimleri karşılayacak şekilde tasarlama becerisi; bu amaçla modern tasarım yöntemlerini uygulama becerisi. 4-D. Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği uygulamalarında karşılaşılan karmaşık problemlerin analizi ve çözümü için gerekli olan modern teknik ve araçları seçme ve kullanma becerisi; bilişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanma becerisi. 5-E. Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği alanında karmaşık mühendislik problemlerinin veya disipline özgü araştırma konularının incelenmesi için deney tasarlama, deney yapma, veri toplama, sonuçları analiz etme ve yorumlama becerisi. 6-F. Disiplin içi ve çok disiplinli takımlarda etkin biçimde çalışabilme becerisi; bireysel çalışma becerisi. 7-G. Sözlü ve yazılı etkin iletişim kurma becerisi; en az bir yabancı dil bilgisi; etkin rapor yazma ve yazılı raporları anlama, tasarım ve üretim raporları hazırlayabilme, etkin sunum yapabilme, açık ve anlaşılır talimat verme ve alma becerisi. 8-H. Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği konusunda farkındalık; bilgiye erişebilme, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme becerisi. 9-I. Etik ilkelerine uygun davranma, mesleki ve etik sorumluluk ve mühendislik uygulamalarında kullanılan standartlar hakkında bilgi. 10-J. Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği alanında proje yönetimi, risk yönetimi ve değişiklik yönetimi gibi, iş hayatındaki uygulamalar hakkında bilgi; girişimcilik, yenilikçilik hakkında farkındalık; sürdürülebilir kalkınma hakkında bilgi. 11-K. Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği uygulamalarının evrensel ve toplumsal boyutlarda sağlık, çevre ve güvenlik üzerindeki etkileri ve çağın mühendislik alanına yansıyan sorunları hakkında bilgi; Elektronik ve Haberleşme mühendisliği çözümlerinin hukuksal sonuçları konusunda farkındalık. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Müfredat | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ders & Program Çıktıları Matrisi |
TDİ101 Türk Dili I | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# | |||||||||||
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
YDİ101 Yabancı Dil I (İngilizce) | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# | |||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | |
1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ATİ101 Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi I | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# | |||||||||||
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 4 | 1 | 4 | |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 4 | 1 | 4 | |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 4 | 1 | 4 | |
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 4 | 1 | 4 |
EHMB209 Devre ve Sistem Analizi | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# | |||||||||||
4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | |
4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | |
4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | |
4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | |
4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | |
4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | |
4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | |
4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | |
4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | |
4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 |
MAT202 Diferansiyel Denklemler | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# | |||||||||||
4 | 5 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | |
4 | 5 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | |
4 | 5 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | |
4 | 5 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 |
SYA002 Sayısal Analiz | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# | |||||||||||
2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
EHMB207 Sayısal Tasarım | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# | |||||||||||
3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | |
3 | 3 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | |
3 | 3 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | |
3 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | |
3 | 3 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | |
3 | 3 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 |
EHMBL207 Sayısal Tasarım Laboratuarı | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# | |||||||||||
2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 |
EHMB301 Analog Haberleşme | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# | |||||||||||
5 | 4 | 3 | 3 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | |
5 | 4 | 3 | 3 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | |
5 | 4 | 3 | 3 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | |
5 | 4 | 3 | 3 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | |
5 | 4 | 3 | 3 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | |
5 | 4 | 3 | 3 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | |
5 | 4 | 3 | 3 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 |
EHMBL301 Analog Haberleşme Laboratuarı | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# | |||||||||||
4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 4 | 5 | 3 | 5 | 4 | |
4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 4 | 5 | 3 | 5 | 4 | |
4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 4 | 5 | 3 | 5 | 4 | |
4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 4 | 5 | 3 | 5 | 4 | |
4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 4 | 5 | 3 | 5 | 4 |
EHMB303 Elektronik Devreler | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# | |||||||||||
0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | |
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 4 | |
0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 0 | |
5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 |
EHMBL303 Elektronik Devreler Laboratuarı | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# | |||||||||||
5 | 5 | 5 | 4 | 0 | 0 | 5 | 0 | 4 | 5 | 0 | |
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 5 | 0 | 0 | 4 |
EHMB305 Mikro Dalga | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# | |||||||||||
4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | |
4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | |
4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | |
4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | |
4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | |
4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | |
4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 |
EHMBL305 Mikro Dalga Laboratuarı | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# | |||||||||||
4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 5 | 3 | 5 | 4 | |
4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 5 | 3 | 5 | 4 | |
4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 5 | 3 | 5 | 4 | |
4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 5 | 3 | 5 | 4 | |
4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 5 | 3 | 5 | 4 | |
4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 5 | 3 | 5 | 4 | |
4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 5 | 3 | 5 | 4 | |
4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 5 | 3 | 5 | 4 |
EHMS 323 Elektromanyetik Dalga Teorisi | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# | |||||||||||
2 | 4 | 3 | 2 | 5 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | |
2 | 4 | 3 | 2 | 5 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | |
2 | 4 | 3 | 2 | 5 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | |
2 | 4 | 3 | 2 | 5 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | |
2 | 4 | 3 | 2 | 5 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | |
2 | 4 | 3 | 2 | 5 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | |
2 | 4 | 3 | 2 | 5 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | |
2 | 4 | 3 | 2 | 5 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | |
2 | 4 | 3 | 2 | 5 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | |
2 | 4 | 3 | 2 | 5 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | |
2 | 4 | 3 | 2 | 5 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | |
2 | 4 | 3 | 2 | 5 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | |
2 | 4 | 3 | 2 | 5 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | |
2 | 4 | 3 | 2 | 5 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | |
2 | 4 | 3 | 2 | 5 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | |
2 | 4 | 3 | 2 | 5 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | |
2 | 4 | 3 | 2 | 5 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | |
2 | 4 | 3 | 2 | 5 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | |
2 | 4 | 3 | 2 | 5 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | |
2 | 4 | 3 | 2 | 5 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | |
2 | 4 | 3 | 2 | 5 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | |
2 | 4 | 3 | 2 | 5 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | |
2 | 4 | 3 | 2 | 5 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 |
EHMB495 Dönem Projesi | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# | |||||||||||
5 | 5 | 5 | 1 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 |
İSGL101 İş Sağlığı ve Güvenliği I | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# | |||||||||||
3 | 1 | 1 | 4 | 1 | 5 | 3 | 1 | 1 | 1 | 4 | |
3 | 1 | 1 | 4 | 1 | 5 | 3 | 1 | 1 | 1 | 4 | |
3 | 1 | 1 | 4 | 1 | 5 | 3 | 1 | 1 | 1 | 4 | |
3 | 1 | 1 | 4 | 1 | 5 | 3 | 1 | 1 | 1 | 4 | |
3 | 1 | 1 | 4 | 1 | 5 | 3 | 1 | 1 | 1 | 4 | |
3 | 1 | 1 | 4 | 1 | 5 | 3 | 1 | 1 | 1 | 4 | |
3 | 1 | 1 | 4 | 1 | 5 | 3 | 1 | 1 | 1 | 4 |
EHMB401 Mikroişlemcili Sistemler | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# | |||||||||||
5 | 5 | 3 | 2 | 5 | 1 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 | |
5 | 5 | 3 | 2 | 5 | 1 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 | |
5 | 5 | 3 | 2 | 5 | 1 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 | |
5 | 5 | 3 | 2 | 5 | 1 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 | |
5 | 5 | 3 | 2 | 5 | 1 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 | |
5 | 5 | 3 | 2 | 5 | 1 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 | |
5 | 5 | 3 | 2 | 5 | 1 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 | |
5 | 5 | 3 | 2 | 5 | 1 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 | |
5 | 5 | 3 | 2 | 5 | 1 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 | |
5 | 5 | 3 | 2 | 5 | 1 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 | |
5 | 5 | 3 | 2 | 5 | 1 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 | |
5 | 5 | 3 | 2 | 5 | 1 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 | |
5 | 5 | 3 | 2 | 5 | 1 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 | |
5 | 5 | 3 | 2 | 5 | 1 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 |
EHMBL401 Mikroişlemcili Sistemler Laboratuarı | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# | |||||||||||
4 | 5 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 | 5 | 3 | 3 | 3 | |
4 | 5 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 | 5 | 3 | 3 | 3 | |
4 | 5 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 | 5 | 3 | 3 | 3 | |
4 | 5 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 | 5 | 3 | 3 | 3 | |
4 | 5 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 | 5 | 3 | 3 | 3 | |
4 | 5 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 | 5 | 3 | 3 | 3 | |
4 | 5 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 | 5 | 3 | 3 | 3 | |
4 | 5 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 | 5 | 3 | 3 | 3 | |
4 | 5 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 | 5 | 3 | 3 | 3 | |
4 | 5 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 | 5 | 3 | 3 | 3 | |
4 | 5 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 | 5 | 3 | 3 | 3 | |
4 | 5 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 | 5 | 3 | 3 | 3 | |
4 | 5 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 | 5 | 3 | 3 | 3 | |
4 | 5 | 2 | 2 | 4 | 2 | 2 | 5 | 3 | 3 | 3 |
EHMB405 Mobil Haberleşme Sistemleri I | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# | |||||||||||
4 | 5 | 3 | 3 | 5 | 2 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 |
EHMBL405 Mobil Haberleşme Sistemleri Laboratuarı I | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# | |||||||||||
3 | 5 | 3 | 3 | 5 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 |
EHMS 416 Elektronik Devrelerde Gürültü | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# | |||||||||||
3 | 5 | 3 | 3 | 5 | 3 | 3 | 4 | 1 | 3 | 3 |
SBS 403 Mühendislik Etiği | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# | |||||||||||
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 5 | 3 | 3 | |
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 5 | 3 | 3 | |
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 5 | 3 | 3 | |
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 5 | 3 | 3 | |
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 5 | 3 | 3 |